Monday, May 31, 2010

Curi masa nih, org sibuk

Lama tak hupdate blog. tak tau apa nak cerita...
baca berita israel tembak kapal tak bersalah... kenapa dia tembak!! Israel jahat betul la, tembak sana, tembak sini, sombong betul dia kat muka bumi Allah ni.
pasal dia, ada orang dari kaum dia yg baik pun dipandang buruk jugak.

---------

cerita pasal cuti tak lama lagi,
sebenarnya dah ada jemputan, jemputan untuk nusrah jemaah masturat kak umma-ali. Tapi tak dapat la kakkkk...adoii sedihnyaaa.... pasal ikram mak. Pastu kembar pulak nak bersalin. Kena khidmat jadi bidan nampaknya.
kalau jemaah masturat tu pegi pasir gudang, saya pass ke ahlia najib je lah. boleh tak ahlia najib?
Doakan saya... teringin nak nusrah, sungguhhh, dah lama tak nusrah.

----------

Naufal, farhah tengah belaja berenang...splash! splash! seronoknya...

Cerita pasal anak, sekarang naufal tengah periksa, farhah dah lepas, sumaiyah periksa segala macam yg ada dlm rumah ni. lintang pukang rumah, antara yg dah dibelasahnya ialah barang2 dlm kabinet TV, mainan dlm kotak, etc...

mudah-mudahan naufal, farhah, sumaiyah jadi anak yang soleh dan solehah, hafiz hafizah, alim alimah dan semua daie, insya-Allah.

-----

abis entry.

2 comments:

ahlia azharjaafar said...

Salam izat..kak ummi-ali nk klr masturat umah izat ke? cuti sek ni pun hubby ajak klr 3h gak..ermmm xtau le nk klr ke x???? iman lemah nih..hehe
Sumaiyah tu nk bagi ummi dia pahala lebih, sb tu dia rajin sepahkan barang..hehe
InsyaAllah doa ibu tu makbul..amin.

Umma-ali said...

Salam izat...xpelah daripada cempedak baikle nangka...daripada tidak baikle ada, tak kire le sapa2 yg nak timer jemaah kami... sob,sob,sedih tau org nk pg jb lama dah, tgok2 dia plk keluar dari jb...xpe lah, semoga ikram dgn mak n kembar awak tu diterima Allah...dan juga akak aminkan doa awk untuk anak2 dan semua anak2 karkun seantero dunia agar dpt mewarisi usaha Nabi saw...skrg dah nampak yg kita kne ada pewaris sbb lately rmi krkun yg dah pulang ke Rahmatullah...
Ahlia Azhar, kok ye pun cukup2lah tu jd pengantin basi...kuarlah pulak...abg tgh jos tu...bru blik jlnkaki...mcm abg akak dulu, lain macam josnya masa bru blik jlnkaki. La ni jos juga...tgoklah iklan dalam blog i tu...sabau2!!!
Jos lain daa...tp nk pg jb ni jos jgk...rugilah izat x jumpa ikan jaws...
Ok, ok, akak stop lah bebel...
Eh, teringat pantun kat atas tu abg dulu pernah ubahsuai... daripada bdk2 baikle janda!!! Haa...lebam2 kna cubit!!