Wednesday, July 14, 2010

Jalan-jalan ke rumah tokey pokok kurma

Say cheeezzzz... nampak tak kami senyum?


Haaaa.... cuba teka kat mana ni? Ni lah kat ladang kurma... ladang besar tu. hehehe. Hari Sabtu lepas, ikut rombongan meminang adik ipar ke Sungai Rambai Melaka, terus la ke Kampung Tehel Melaka iaitu rumah Kak Umma-Ali nak tengok pokok kurma, saje ziarah.
Kebetulan pulak ada sorang blogger nak jumpa suami, jadi nampaknya hari tu mcm hari pertemuan bloggers sedunia pulak. 
Mmg la, Allah punya kuasa, dari blog terus jumpa baik-baik camni haa.. tapi biasa lah karkun, karkunah mmg kalau jumpa mmg ramah mesra.
Terima kasih lah kak Ummi sebab sudi kasi kami tumpang bermalam, seronok kami kat situ, tengok lah naufal, farhah, sumaiyah seronok dapat pegang ayam, tengok pokok kurma sampai naufal tertinggal tali pinggang. 
Macam2 juadah sodap dan enak dihidangkan utk kami, siap dgn nasi briyani lagi, cucuk udang, buah2 dan macam2 lagi. Kenyang perut kami dari pagi hingga ke petang, malam dan pagi balik semula. Siap balik bawak bekal lagi kami, malu la.... jgn serik terima kami.
Terima kasih, jangan la serik kalau kami datang lagi... (lain kali kami datang lagi ye hehehe).
Kalau dah jadi jutawan kurma karang jgn le lupakan kami.
 Pokok kurma.... special....

7 comments:

Umma-ali said...

Salam, hehe ni tokey nak komen lah ni...huhu, jgn seriklah dtg uma kami, alaa kat hotel makan lagi sedap kan...ha'ah besar benorlaa ladangnya tuuu...exaggerate lah si izat ni!!!

Suzi said...

salam izat..
seronok juga ye dapat jumpa kawan2 blogger....:)

ahlia azharjaafar said...

Salam izzat...mmm seronok nyer..bile nak mai kepong pulak???..:-)

Ishak Zaini said...

aslmkm..

wah, pantasnya berita ke udara. Apapun terima kasih buat semua yang menjayakan perhimpunan bloggers kecil2an ini.

Jazakumullah tuan rumah, hjh ummu ali dan hj raof, serta ziarah76, kak izat dan anak2 - naufal, farhah dan sumayyah.

Selamat kembali berbloging..

تاج للخدمات المنزلية said...



خدمات شركة ركن الامثل بالمنطقة الشرقيه 0502644550 وتقديم كافة الخدمات المنزلية

شركة كشف تسربات المياه بالاحساء
شركة تسليك مجارى بالجبيل
شركة مكافحة حشرات بالجبيل
شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة تسليك مجارى بالخبر
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف

تاج للخدمات المنزلية said...



شركة المثالية للتنظيف بالخبر
شركة المثالية لتنظيف المنازل بالخبر
شركة المثالية لتنظيف الفلل بالخبر
شركة المثالية لتنظيف الشقق بالخبر
شركة المثالية لتنظيف المجالس بالخبر
شركة المثالية لتنظيف السجاد بالخبر
شركة المثالية لرش المبيدات بالخبر
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالخبر
شركة المثالية لتنظيف البيوت بالخبر
شركة المثالية لتنظيف الكنب بالخبر

تاج للخدمات المنزلية said...



شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
شركة المثالية لتنظيف المنازل بالجبيل
شركة المثالية لتنظيف المجالس بالجبيل
شركة المثالية لتنظيف السجاد بالجيبل
شركة المثالية لتنظيف الشقق بالجبيل
شركة المثالية لتنظيف الفلل بالجبيل
شركة المثالية لرش المبيدات بالجبيل
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالجبيل
شركة المثالية لتنظيف الكنب بالجبيل
شركة المثالية لتنظيف البيوت بالجبيل