Monday, August 24, 2009

Kedai baru saya... jemput datang ye..


Contoh niqab... ayat-ayat cinta tu...

SAYA buka kedai baru... memang baru la sebab tak pernah buka sebelum ni. Dulu memang berangan nak buka kedai yg bukan online, tapi tahun demi tahun berlalu.. tak buka-buka.
Tapi alhamdulillah dengan adanya kemudahan internet dan rakan2 lain maka saya menceburi bidang perniagaan online menjual pakaian muslim dan muslimah, buat masa ni barang muslimah dulu la yang banyak. Ada jubah, purdah, blouse muslimah, kopiah dan pada masa depan insya-Allah ada stokin, sarung tangan, legging baby, jubah lelaki dan lain-lain, insya-Allah.
Semoga Allah memberkati perniagaan ini.
Mari lah datang berkunjung ke kedai saya, CUBA KLIK SINI SOLEH SOLEHAH Ada apa masalah boleh lah berhubung dgn saya, insya-Allah.


Jubah muslimah yg menarik dan menawan!

Kopiah yg karkun selalu pakai pun ada...comel kan.

2 comments:

Ummi-Izah said...

Assalamualaikum..

lama gak tak jengah sini..sampai terlupa pertanyaan saya pada izat ari tu...saya duk situ dlm tengah 2003 lepas kahwin..dan pindah ke rawang pada 2005..mungkin tak kenal ...tapi kalo bagitau ahliah dia..nama ahliah profesor kamsani..mustaffa..mesti dia kenal..ni orang kuat jln kebun..

tempahan alhamdulillah masih ada..tapi saya amik sket2..setakat yg termampu saya..takut jugak sibukkan cari duit..anak2..dan bab2 lain terbengkalai..

Suzi said...

salam izat...
tahniah!!! moga sukses....